Poczuj się jak w domu podczas wakacji: 10 powodów, dla których rodzinna atmosfera jest ważna w hotelach.
Bycie wezwanym po imieniu, znajdowanie uśmiechu na twarzy osoby pomagającej lub otrzymywanie dobrych rad podczas wakacji to szczegóły, które sprawiają, że pobyt w hotelu jest bardziej satysfakcjonujący. Przy wyborze zakwaterowania warto pomyśleć nie tylko o czystości, wygodzie i technologii, ale także o łączniku między gospodarzem a obsługą hotelu. Ta relacja sprawi, że poczujemy się lepiej na wakacjach i jeszcze bardziej wzbogacimy naszą podróż. Oto dziesięć powodów, dla których obsługa rodzinna w hotelach jest ważna.
1. Leczenie gości
Poczucie się jak gość, a nie klient, jest bardzo ważne dla komfortu w hotelu. Jest to jedna z przyczyn rozwoju turystyki wiejskiej w ostatnich latach, którą wiele sieci hotelowych wprowadziło do swojej polityki firmowej. Bycie traktowanym jak gość daje wyższy stopień pewności siebie i sprawia, że czujesz się bezpieczniej. Jeśli podróżujesz, upewnij się, że jest to oferowane w wybranym przez Ciebie zakwaterowaniu.
2. Poczucie przynależności do miejsca
Rodzinna atmosfera potęguje poczucie przynależności do miejsca. W wielu przypadkach, szczególnie jeśli podróżujesz za granicę, ważne jest, abyś czuł się częścią miejsca, w którym się znajdujesz. Osobowość jest znakiem rozpoznawczym i atrakcją turystyczną. Wyraźnym tego przykładem są andaluzyjskie idiosynkrazje, wysoko cenione w badaniach satysfakcji turystów w Tourespaña. Jeśli czujesz się blisko personelu, który się tobą opiekuje, poczujesz się bardziej jak w domu w odwiedzanym miejscu.
3. Zwiększona konkurencja
Konkurencja w sektorze turystycznym jest bardzo szeroka i obejmuje różne dziedziny. Firmy muszą być na bieżąco z wszelkimi zmianami w usłudze i dostosowywać się do czynników, które wyłaniają się z badań. Ścisła i przyjazna obsługa jest jednym z dodatków, które są obecnie uwzględniane w polityce firmy. Im bardziej ostrożni są w tej usłudze, tym bardziej konkurencyjny jest biznes i tym bardziej prawdopodobne jest, że wrócisz do domu szczęśliwy.
4. Wartości niematerialne
Poważnym błędem popełnianym w niektórych hotelach jest opieranie strategii marketingowej na fizycznym. Technologia, komfort i design to bardzo ważne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, takie jak czyszczenie, ale nic z tego nie ma sensu, jeśli obsługa klienta nie jest wykonywana prawidłowo. Elementy niematerialne są równie ważne jak materialne. Jeśli lubisz podróżować, wolisz być traktowany w przyjazny sposób, a nie tylko uprzejmie.
5. Ciesz się wakacjami
Nie zapominaj, że głównym celem jest cieszenie się wakacjami. Jeśli jesteś traktowany jak członek rodziny, poczujesz się bliżej personelu placówki. Dzięki temu poczujesz się bardziej komfortowo, pytając o zajęcia, atrakcje do odwiedzenia lub restauracje, w których można spróbować lokalnej kuchni. Ta gotowość do pomocy w planowaniu dnia pomaga ci lepiej się bawić i zorganizować, abyś nie zapomniał niczego zobaczyć ani zrobić.
6. Prawdopodobnie wrócę
Jeśli czujesz się dobrze w jakimś miejscu, poczujesz się bardziej lojalny wobec tego miejsca, co może być dla ciebie bardzo korzystne. Jeśli hotelowi uda się zdobyć Twoje zaufanie, jeśli kiedykolwiek wrócisz do miasta, możesz wrócić do miejsca, które stworzyło bliskość i które Ci pomogło. To bezpieczeństwo, które zapewnia przyjazne traktowanie, jest niezbędne, gdy wracasz do tego samego miejsca, w którym czujesz się komfortowo.
7. Używanie języka
Jest mało prawdopodobne, że w każdym miejscu, do którego się wybierasz, znajdą się ludzie, którzy mówią Twoim językiem, ale jeśli ktoś mówi do Ciebie w Twoim ojczystym języku, daje to ogromną satysfakcję. Zwykłe przywitanie się lub pożegnanie i zrozumienie ich daje nam poczucie bliskości. Jest to bardzo pozytywne podczas podróży, ponieważ możesz lepiej komunikować się z personelem i nie masz tej bariery językowej, która może być problemem, gdy potrzebujesz informacji o odwiedzanym obszarze.
8. Różnica w podobnych lokalizacjach
Przyjazna obsługa może oznaczać, że jeśli istnieje wiele możliwości wyboru miejsca, do którego się udasz, prawdopodobnie wybierzesz konkretną. Ten czynnik może być dla Ciebie bardzo korzystny i nie należy go ignorować. Bliski związek między gościem a obsługą jest bardzo ważny, ponieważ w podobnych miejscach zawsze wybiera się takie, które budzi największe zaufanie. Jeśli zamierzasz spędzić kilka dni na wakacjach, cenisz sobie nie tylko udogodnienia, ale także leczenie, które otrzymujesz
9. Identyfikacja gości
Bycie wezwanym po imieniu, rozpoznawanie głosu w telefonie lub przypominanie sobie drobnych szczegółów rozmowy z pracownikiem w określonym czasie to czynniki, które sprawiają, że czujesz się jak w domu. Dzięki temu jesteśmy doceniani przez obiekt i nie jesteśmy postrzegani jako zwykłe numery pokoi. Więź zaufania zwiększa komfort naszego pobytu.
10. Potencjalni goście
Dobre doświadczenie w zakwaterowaniu to nie tylko to, że wiemy, że możemy z pewnością wrócić do miasta, ale możemy również polecić je znajomym i rodzinie. Miejsce, w którym czuliśmy się komfortowo, to najlepsza rada, jakiej możesz udzielić znajomemu, który chce pojechać do miejsca, w którym byliśmy.
Oto dziesięć głównych powodów, dla których baza turystyczna musi oferować gościom ciepłe powitanie. Jeśli wybierasz się w podróż, weź pod uwagę ten czynnik, ponieważ różnica będzie wyraźna podczas wakacji. To dobra wskazówka, która może jeszcze bardziej wzbogacić nasze długo oczekiwane wakacje.